Zgłoszenie reklamacji

Reklamacja wadliwego produktu lub uszkodzenia w transporcie.

Jeśli Reklamujesz z powodu wady fabrycznej lub uszkodzenia w trakcie transportu

Jeśli:

  • okazało się po rozpakowaniu, że Twoje zakupy są uszkodzone (pęknięte, złamane itd.)
  • po obejrzeniu okazało się, że towar ma wady fabryczne

W takim przypadku prosimy o:

    1. Zrobienie zdjęcia obrazującego reklamowaną wadę
    2. Wypełnienie formularza reklamacji online, dodanie zdjęcia oraz wybrania preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
      1. Wymiana produktu na wolny od wad
      2. Rabat bez konieczności zwrotu produktu,
      3. Zwrot reklamowanego towaru,
      4. Wymiana/dosłanie pojedynczych części produktu,
    3. Oczekiwanie na  kontakt z naszej strony.
Jeśli reklamujesz z powodu ujawnienia wady w trakcie użytkowania

Jeśli:

  • w trakcie użytkowania towar popsuł się lub okazał się wadliwy i nie spełnia swojej funkcji

W takim przypadku prosimy o:

    1. Zrobienie zdjęcia obrazującego reklamowaną wadę
    2. Wypełnienie formularza reklamacji online oraz dodanie zdjęcia
    3. Oczekiwanie na  kontakt z naszej strony.
Jeśli przesyłka jest niezgodna z twoim zamówieniem

Jeśli:

  • po otwarciu paczki okazało się, że zawartość nie zgadza się z zamówieniem
  • brakuje części zamówienia

W takim przypadku prosimy o:

Prosimy o kontakt bezpośredni drogą mailową sklep@sedesowa.pl lub telefonicznie 696 536 365

Kliknij lub przeciągnij aby dodać zdjęciaMożesz dodać do 4 plików.
akceptowane pliki: .png, .gif, .jpg
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z przetworzeniem powyższego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne. Twoje dane wpisane w tym formularzu będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem Państwa danych jest MILMAY z siedzibą w Nowe Gizewo 132, 12-100 Szczytno.
0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    preloader