p

Informacja

 

Szanowni Państwo,

Ze względów organizacyjnych jesteśmy zmuszeni tymczasowo zawiesić sprzedaż w naszym sklepie. W sprawie reklamacji czy zwrotu prosimy kontaktować się z nami drogą elektroniczną na adres sklep@sedesowa.pl.

 

Zgłoszenie reklamacji

Reklamacja wadliwego produktu lub uszkodzenia w transporcie.

Jeśli Reklamujesz z powodu wady fabrycznej lub uszkodzenia w trakcie transportu

Jeśli:

  • okazało się po rozpakowaniu, że Twoje zakupy są uszkodzone (pęknięte, złamane itd.)
  • po obejrzeniu okazało się, że towar ma wady fabryczne

W takim przypadku prosimy o:

    1. Zrobienie zdjęcia obrazującego reklamowaną wadę
    2. Wypełnienie formularza reklamacji online, dodanie zdjęcia oraz wybrania preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
      1. Wymiana produktu na wolny od wad
      2. Rabat bez konieczności zwrotu produktu,
      3. Zwrot reklamowanego towaru,
      4. Wymiana/dosłanie pojedynczych części produktu,
    3. Oczekiwanie na  kontakt z naszej strony.
Jeśli reklamujesz z powodu ujawnienia wady w trakcie użytkowania

Jeśli:

  • w trakcie użytkowania towar popsuł się lub okazał się wadliwy i nie spełnia swojej funkcji

W takim przypadku prosimy o:

    1. Zrobienie zdjęcia obrazującego reklamowaną wadę
    2. Wypełnienie formularza reklamacji online oraz dodanie zdjęcia
    3. Oczekiwanie na  kontakt z naszej strony.
Jeśli przesyłka jest niezgodna z twoim zamówieniem

Jeśli:

  • po otwarciu paczki okazało się, że zawartość nie zgadza się z zamówieniem
  • brakuje części zamówienia

W takim przypadku prosimy o:

Prosimy o kontakt bezpośredni drogą mailową sklep@sedesowa.pl lub telefonicznie 696 536 365

Kliknij lub przeciągnij do tego obszaru pliki przeznaczone do przesłania.Maksymalna liczba przesyłanych plików wynosi 4.
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez MILMAY, Nowe Gizewo 132, 12-100 Szczytno NIP 5841002098, REGON 511349550 w celach związanych z wykonaniem umowy, i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Odbiorcami danych mogą być podmioty zajmujące się obsługą transakcji w ramach sklepu administratora danych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wykonania umowy.
0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    preloader