Zgłoszenie reklamacji
Reklamacja wadliwego produktu lub uszkodzenia w transporcie.
Jeśli Reklamujesz z powodu wady fabrycznej lub uszkodzenia w trakcie transportu
Jeśli:
- okazało się po rozpakowaniu, że Twoje zakupy są uszkodzone (pęknięte, złamane itd.)
- po obejrzeniu okazało się, że towar ma wady fabryczne
W takim przypadku prosimy o:
- Zrobienie zdjęcia obrazującego reklamowaną wadę
- Wypełnienie formularza reklamacji online, dodanie zdjęcia oraz wybrania preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
- Wymiana produktu na wolny od wad
- Rabat bez konieczności zwrotu produktu,
- Zwrot reklamowanego towaru,
- Wymiana/dosłanie pojedynczych części produktu,
- Oczekiwanie na kontakt z naszej strony.
Jeśli reklamujesz z powodu ujawnienia wady w trakcie użytkowania
Jeśli:
- w trakcie użytkowania towar popsuł się lub okazał się wadliwy i nie spełnia swojej funkcji
W takim przypadku prosimy o:
- Zrobienie zdjęcia obrazującego reklamowaną wadę
- Wypełnienie formularza reklamacji online oraz dodanie zdjęcia
- Oczekiwanie na kontakt z naszej strony.
Jeśli przesyłka jest niezgodna z twoim zamówieniem
Jeśli:
- po otwarciu paczki okazało się, że zawartość nie zgadza się z zamówieniem
- brakuje części zamówienia
W takim przypadku prosimy o:
Prosimy o kontakt bezpośredni drogą mailową sklep@sedesowa.pl lub telefonicznie 696 536 365